Audi
לקוחות אאודי – תתחדשו!
ענו על 3 שאלות קצרות ונתאים עבורכם את הבחירה הטובה ביותר
לאחר חישוב התוצאות נמצאו המטענים הבאים כמתאימים לך ביותר
שקעי טעינה ציבוריים ברשת ON
מוקד זמין ומקצועי
יציבות - מקבוצת שלמה ואפקון
שנה ניסיון בפרויקטי בנייה
לקוחות ושותפים עסקיים מהגדולים במשק
הבחירה של טסלה בישראל
נהגים מחוברים
התקנות ביתיות
מהיצרנים המובילים והותיקים בשוק הטעינה החשמלית. מתאימות לבתים פרטיים, לבניינים משותפים ולמשרדים
+
מבוצע בידי צוות חשמלאים מקצועי של אפקון
בחנות שלנו תוכלו למצוא מגוון עמדות בעלות תכונות שונות, עם או בלי שירותי הנחת תשתית וחיבור העמדה בידי הצוות המקצועי של אפקון.
יש לנו עבורכם כלי מדהים שיעזור לבחור את העמדה המתאימה לכם
סימולטור התאמת עמדהלמעשה תוכלו בקלות לבחור בכל אחת מהמעמדות שלנו, בין אם הן SMART או לא.
כאן השאלה אם תרצו עמדה SMART שתדע לתקשר עם מערכות ניהול אנרגיה (פתרון ברמת הבניין כולו שמוודא חלוקה מאוזנת של החשמל בין מטענים הפועלים יחד וכן מאפשר חיוב אוטומטי ישירות מול לקוחות הקצה או חיוב מרוכז) או עמדה רגילה ולחבר אליה מונה שיעקוב אחר הצריכה האישית.
בשורה התחתונה, צריך שתשאלו את עצמכם – מה חשוב לכם? האם אתם רוצים עמדה שפשוט תעשה את העבודה בצורה אמינה וזהו? או שאולי אתם רוצים צג שנותן מידע על הטעינה בזמן אמת? או חיבור לאלפליקציה שמאפשרת לנהל ולעקוב אחרי הטעינה? שיקולים נוספים יכולים להיות אסתטיים – מה ייראה הכי טוב במיקום שאליו אתם מייעדים את העמדה.
הנחת תשתית סטנדרטית נעשית על ידי צוות מיומן, בהתאם לתקני הבטיחות והחשמל ותוך הקפדה על אסתטיקה. חשמלאי מוסמך יחבר תשתית חיצונית של עד 30 מ’ תוואי כבל תלת פאזי בין לוח החשמל לבין עמדת הטעינה על מנת לוודא שתפעל כהלכה. הנחת התשתית מגיעה עם אחריות (כמפורט בתעודת האחריות) וכן תקבלו ללא עלות צ’יפ לטעינה ברשת הציבורית של אפקון.
על מנת לקבוע האם מדובר בהנחת תשתית סטנדרטית, תחילה יבוצע סקר (בשווי 470 ש”ח). בסקר עצמו, שיכול להיעשות טלפונית או פיזית, חשמלאי מוסמך מטעם אפקון יבחן את תשתית החשמל החיצונית ואת תוואי הדרך בין חיבור החשמל למקום שבו צפויה לעמוד עמדת הטעינה. בתום הסקר ניתן יהיה לקבוע האם מדובר בהנחת תשתית סטנדרטית וחיבור עמדה סטנדרטיים או שנדרשות פעולות חריגות*.
*פעולות תשתית חריגות יכולות להיות חציבות (אפקון אינה מספקת שירותי חציבה ויש לאתר ספק חיצוני), חפירות, הרמת אבנים משתלבות, מרחק עמדה גדול מ-30 מ’, עבודה בגובה, הוספת רכיבים ואביזרים נלווים והתקנתם, הארכות ואישורי בודק וכו.
**לא ניתן לחבר עמדה בשטח ציבורי ויש לקבל את אישור בעל הזכויות בשטח בו תרצו שנחבר את העמדה.
התהליך הצפוי מול אפקון ברכישת עמדה או חבילה
יצירת קשר ותיאום אספקת עמדה והנחת תשתית כחלק משובר הטבה נעשית רק דרך אאודי. כלומר, על מנת להתקדם בתהליך ההזמנת מול אפקון, יש לבקש מסוכן המכירות ששירת אתכם באאודי להעביר אלינו פרטים לתיאום.
בהזמנת מוצר בלבד תקבלו SMS מחברת המשלוחים לגבי איסוף החבילה/אפשרות לאסוף עצמית את החבילה לפי בחירתכם. ברכישת חבילה יגיע סוקר ולאחר מכן יצרו עמכם קשר לתאם מועד חיבור ואספקת עמדה או לספק תמחור על עבודות חריגות במידה ויש כאלו.
ברכישת מוצר במשלוח תקלו עדכון לגבי זמן אספקה צפוי. ברכישת חבילה, לאחר הסדרת תשלום על עבודות חריגות במידה ויש והצגת האישורים הנדרשים מבעל הנכס וועד הבית (במידת הצורך), יגיע צוות להניח תשתית ולחבר את העמדה.
כל שנותר זה להנות מהעמדה החדשה שלכם ולהטעין בראש שקט.
כל יבואן מציע הטבה אחרת ללקוחותיו. ניתן להתעדכן בהטבה ישירות מול הסוכן שממנו רכשתם את הרכב או בזירת היבואנים שלנו כאן.
האחריות עבור עמדות הטעינה היא בכפוף לתעודת האחריות של העמדה שבחרת. מוצרים נלווים לרוב מגיעים לרוב עם 12 חודשי אחריות, קיים פירוט בכל תיאור מוצר וכן בתעודת האחריות. שימו לב כי האחריות לעמדה של טסלה היא מול חברת טסלה ישירות! אחריות לגבי ההתקנה היא מול אפקון ותקפה ל-24 חודשים בכפוף לתעודת האחריות. תנאי האחריות של העמדות המסופקות על ידנו*:
*ברכישת עמדה של טסלה, תסופק לכם אחריות שתצורף לעמדת הטעינה ישירות על ידי טסלה. כאן תוכלו לעיין בתעודת האחריות לעמדת הטעינה של טסלה.לרוב, היבואנים מספקים עמדה כולל חיבור והנחת תשתית סטנדרטיים, כלומר השובר כולל התקנה עד לאורך תוואי ספציפי. כך שאם מרחק העמדה מלוח החשמל גדול מתוואי הכלול, הלקוח יצטרך להוסיף את ההפרש (כמובן לאחר סקר שמבוצע בידי החשמלאים של אפקון ואישור הלקוח את הצעת המחיר שקיבל מאפקון). בנוסף, אם השובר כולל עמדה היא לרוב מסוג מסוים ועם אורך כבל ספציפי. לרוב ניתן לשדרג לעמדה אחרת או לכבל ארוך יותר בתוספת תשלום. פרטים נוספים תוכלו לברר מול סוכן המכירות המתמחה ברכב הספציפי שלכם.
במידה ורכשתם את הרכב דרך היבואן הפרטים יועברו מהיבואן לסוכן המתמחה אצלנו וזה ייצור עמכם קשר. אם הרכב צפוי להגיע תוך 3 שבועות או פחות וטרם יצרו עמכם קשר אנא התקשרו למוקד ב-2108* וציינו כי הזמנתם רכב דרך היבואן עם שובר, הרכב מגיע עוד X זמן וטרם קיבלתם מענה. הנציג הרלוונטי יחזור אליכם תוך 2 ימי עסקים. במידה ואתם מתעניינים באופן כללי מומלץ לשוטט באתר שלנו, לעבור על המטענים המוצעים, על עמוד השאלות והתשובות ועל מקורות הידע שלנו. אם עדיין ישנן שאלות, ניתן לפנות למוקד שלנו ב-2108* או לצ'אט דרך המסנג'ר בפייסבוק.
אם רכשתם את הרכב ישירות דרך היבואן וקיבלתם שובר הטבה/מתנה, אז יבואן הרכב יעביר לסוכן הרלוונטי באפקון את הפרטים וזה ייצור עמכם קשר עד כחודש לפני קבלת הרכב כדי לתאם סקר ראשוני. אם רכשתם את הרכב מיד שניה, לא קיבלתם שובר או שאתם מתלבטים בכלל האם לרכוש רכב חשמלי כי אתם לא בטוחים לגבי תוואי החשמל בביתכם, תוכלו להזמין סקר באתר. לאחר מכן, אם תוך חצי שנה תבחרו להזמין חבילה של חיבור ואספקת עמדה דרך אפקון תקבלו זיכוי עבור עלות הסקר. לאחר הזמנת הסקר, יחזרו אליכם לתאם מועד עד 3 ימי עסקים ממועד ההזמנה באתר.