פתרונות לעסקים
אפקון מקבוצת שלמה היא החברה המובילה והמנוסה בישראל בתחום הטעינה החשמלית לרכבים
לשיחה עם נציגענו על 3 שאלות קצרות ונתאים עבורכם את הבחירה הטובה ביותר
לאחר חישוב התוצאות נמצאו המטענים הבאים כמתאימים לך ביותר
שקעי טעינה ציבוריים ברשת ON
מוקד זמין ומקצועי
יציבות - מקבוצת שלמה ואפקון
שנה ניסיון בפרויקטי בנייה
לקוחות ושותפים עסקיים מהגדולים במשק
הבחירה של טסלה בישראל
נהגים מחוברים
התקנות ביתיות
הוקם מתחם עם עמדות לשימוש דואלי, הן כחלק מרשת הטעינה הציבורית המשמשת את כלל ציבור המטעינים של אפקון והן כמערך שירות לעובדי מספנות ישראל.
מדובר על מתחם ענק ובו כ-50 עמדות טעינה המנוהלות תחת דאשבורד אחד. המתחם מטעין כמות עצומה של רכבים חשמליים שהגיעו ארצה במשך למעלה משנתיים.
הקמת עמדות טעינה חשמליות שנותנות מענה לצורך ב"טעינת יעד". הכוונה היא ליצור תשתית כמה שיותר רחבה של אפשרויות "טעינת יעד", טעינה ביעד הקצה שאליהם מגיעים הנהגים החשמליים. לקוחות עם רכבים חשמליים יעדיפו להגיע למלון שיש בו תשתית טעינה שמורידה את נושא חרדת הטווח מהחופשה.
הקמת עמדת טעינה בציר מרכזי בדרך לאילת המאפשרת לנהגים החשמליים לבחור להטעין בזמן שעוצרים לארוחת צהרים למשל. גם כאן, מדובר על מוקד כוח משמעותי עבור בעל העסק ופתרון מעולה עבור הנהגים.
הקמת עמדות טעינה במתחמי תדלוק קיימים משרת היטב את הצורך ב"טעינת דרך". כלומר, לספק לנהגי הרכבים החשמליים פתרון טעינה מהיר ואפקטיבי בדרך ליעד אחר תוך אספקת חנות נוחות שיש בה כל מה שנדרש כדי להשלים התרעננות בדרך.
הקמנו, ואנחנו ממשיכים לפתח, מתחמי טעינה מגוונים בכל רשת המרכזים המסחריים ביג מברחבי הארץ. המתחמים כוללים מגוון סוגי עמדות שיתאימו לצרכי הטעינה הנדרשים, כולל טעינה מהירה ואולטרה מהירה. עמדות הטעינה משמשות כגורם המביא כוח קניה למתחם, שכן בעלי רכבים חשמליים יגיעו במיוחד למתחם כדי להטעין, אך הסטטיסטיקה מלמדת שמרביתם יבלו את זמנם ויוציאו מכספם במתחם בזמן הטעינה.
20 AC ו-2 DC
עמדות לשירות כלל השוכרים/דיירים בבניין, כיום כ-20 והיקף ממשיך לגדול כל הזמן.
פרויקט ל-20 עמדות AC במשרדי החברה לטובת עובדי החברה. הפרויקט כולל גם התקנות בבתי העובדים.
הוקם מתחם עם עמדות לשימוש דואלי, הן כחלק מרשת הטעינה הציבורית המשמשת את כלל ציבור המטעינים של אפקון והן כמערך שירות לעובדי מספנות ישראל.
מדובר על מתחם ענק ובו כ-50 עמדות טעינה המנוהלות תחת דאשבורד אחד. המתחם מטעין כמות עצומה של רכבים חשמליים שהגיעו ארצה במשך למעלה משנתיים.
הקמת עמדות טעינה חשמליות שנותנות מענה לצורך ב"טעינת יעד". הכוונה היא ליצור תשתית כמה שיותר רחבה של אפשרויות "טעינת יעד", טעינה ביעד הקצה שאליהם מגיעים הנהגים החשמליים. לקוחות עם רכבים חשמליים יעדיפו להגיע למלון שיש בו תשתית טעינה שמורידה את נושא חרדת הטווח מהחופשה.
הקמת עמדת טעינה בציר מרכזי בדרך לאילת המאפשרת לנהגים החשמליים לבחור להטעין בזמן שעוצרים לארוחת צהרים למשל. גם כאן, מדובר על מוקד כוח משמעותי עבור בעל העסק ופתרון מעולה עבור הנהגים.
הקמת עמדות טעינה במתחמי תדלוק קיימים משרת היטב את הצורך ב"טעינת דרך". כלומר, לספק לנהגי הרכבים החשמליים פתרון טעינה מהיר ואפקטיבי בדרך ליעד אחר תוך אספקת חנות נוחות שיש בה כל מה שנדרש כדי להשלים התרעננות בדרך.
הקמנו, ואנחנו ממשיכים לפתח, מתחמי טעינה מגוונים בכל רשת המרכזים המסחריים ביג מברחבי הארץ. המתחמים כוללים מגוון סוגי עמדות שיתאימו לצרכי הטעינה הנדרשים, כולל טעינה מהירה ואולטרה מהירה. עמדות הטעינה משמשות כגורם המביא כוח קניה למתחם, שכן בעלי רכבים חשמליים יגיעו במיוחד למתחם כדי להטעין, אך הסטטיסטיקה מלמדת שמרביתם יבלו את זמנם ויוציאו מכספם במתחם בזמן הטעינה.
20 AC ו-2 DC
עמדות לשירות כלל השוכרים/דיירים בבניין, כיום כ-20 והיקף ממשיך לגדול כל הזמן.
פרויקט ל-20 עמדות AC במשרדי החברה לטובת עובדי החברה. הפרויקט כולל גם התקנות בבתי העובדים.
מהירות הטעינה בעמדות הטעינה של אפקון תחבורה חשמלית משתנה בין גודל KW AC הסוללה לרכב, ליכולת ההטענה של הרכב ולמצב הסוללה. זמן טעינה בעמדת '- 50 נע בין 20ד KW DC 22 נע בין 45ד' לשעה לכל 100 ק"מ. זמן טעינה בעמדת .150 נע בין 5ד'- 10ד' לכל 100 ק"מ KW DC 25ד' לכל 100 ק"מ. זמן טעינה בעמדת
מהירות הטעינה בעמדות הטעינה של אפקון תחבורה חשמלית משתנה בין גודל KW AC הסוללה לרכב, ליכולת ההטענה של הרכב ולמצב הסוללה. זמן טעינה בעמדת '- 50 נע בין 20ד KW DC 22 נע בין 45ד' לשעה לכל 100 ק"מ. זמן טעינה בעמדת .150 נע בין 5ד'- 10ד' לכל 100 ק"מ KW DC 25ד' לכל 100 ק"מ. זמן טעינה בעמדת
מהירות הטעינה בעמדות הטעינה של אפקון תחבורה חשמלית משתנה בין גודל KW AC הסוללה לרכב, ליכולת ההטענה של הרכב ולמצב הסוללה. זמן טעינה בעמדת '- 50 נע בין 20ד KW DC 22 נע בין 45ד' לשעה לכל 100 ק"מ. זמן טעינה בעמדת .150 נע בין 5ד'- 10ד' לכל 100 ק"מ KW DC 25ד' לכל 100 ק"מ. זמן טעינה בעמדת
מהירות הטעינה בעמדות הטעינה של אפקון תחבורה חשמלית משתנה בין גודל KW AC הסוללה לרכב, ליכולת ההטענה של הרכב ולמצב הסוללה. זמן טעינה בעמדת '- 50 נע בין 20ד KW DC 22 נע בין 45ד' לשעה לכל 100 ק"מ. זמן טעינה בעמדת .150 נע בין 5ד'- 10ד' לכל 100 ק"מ KW DC 25ד' לכל 100 ק"מ. זמן טעינה בעמדת
מהירות הטעינה בעמדות הטעינה של אפקון תחבורה חשמלית משתנה בין גודל KW AC הסוללה לרכב, ליכולת ההטענה של הרכב ולמצב הסוללה. זמן טעינה בעמדת '- 50 נע בין 20ד KW DC 22 נע בין 45ד' לשעה לכל 100 ק"מ. זמן טעינה בעמדת .150 נע בין 5ד'- 10ד' לכל 100 ק"מ KW DC 25ד' לכל 100 ק"מ. זמן טעינה בעמדת
מהירות הטעינה בעמדות הטעינה של אפקון תחבורה חשמלית משתנה בין גודל KW AC הסוללה לרכב, ליכולת ההטענה של הרכב ולמצב הסוללה. זמן טעינה בעמדת '- 50 נע בין 20ד KW DC 22 נע בין 45ד' לשעה לכל 100 ק"מ. זמן טעינה בעמדת .150 נע בין 5ד'- 10ד' לכל 100 ק"מ KW DC 25ד' לכל 100 ק"מ. זמן טעינה בעמדת
מהירות הטעינה בעמדות הטעינה של אפקון תחבורה חשמלית משתנה בין גודל KW AC הסוללה לרכב, ליכולת ההטענה של הרכב ולמצב הסוללה. זמן טעינה בעמדת '- 50 נע בין 20ד KW DC 22 נע בין 45ד' לשעה לכל 100 ק"מ. זמן טעינה בעמדת .150 נע בין 5ד'- 10ד' לכל 100 ק"מ KW DC 25ד' לכל 100 ק"מ. זמן טעינה בעמדת
טווח של 50%-80% חיסכון בהתאם לאופי הטעינה